.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت غيبت لاریجانی در مهماني امروز حداد

علي لاریجانی صبح امروز با آیت الله موسوی اردبیلی دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله اردبیلی ضمن اظهار خوشحالی از این که لاریجانی به عنوان نماینده مردم قم وارد مجلس شده، با اشاره به انتخاب آگاهانه مردم از وي خواست به مسائل اصلی جامعه از جمله تورم توجه کند.
همچنین صبح امروز وی با انجمن اسلامی بازار قم دیدار و درباره طرح های آینده مربوط به قم مذاکره کرد. به علاوه با برخی از مقامات استان نیز دیدارهایی صورت گرفت.
قرار است عصر امروز لاریجانی در جلسه جامعه مدرسین با اعضای جامعه گفتگو کند.

سایه نیوز هم نوشت: رفتار غلط دست اندرکاران پیگیری أمور اصولگرایان که در ادامه مهندسی 6+5 همچنان ادامه دارد و هدایت مجلس هشتم را نیز به سمت و سوی باندی شدن سوق داده است ، از موجبات عدم حضور دکتر لاریجانی در نشست منتخبین مجلس هشتم می باشد.

دکتر لاریجانی که از مدتها قبل از انتخابات نسبت به قبیله ای شدن اصولگرایی هشدار داده و روند برنامه ریزی انتخاباتی اصولگرایان را با علامت سؤال های متعدد روبرو کرده بود ، پس از انتخابات نیز نگران تبدیل شدن مجلس هشتم به چیزی شبیه به مدل مجلس هفتم می باشد.

به وجود آمدن مجلس باندی، امکان رفتار و تصمیمات حداکثری را از خانه ملت سلب خواهد کرد و چنین مجلسی هرگز قادر به رسیدگی به مسائل کلان کشور نخواهد بود و در بسیاری از موارد همچون مجلس فعلی در مسائل جزیی متوقف خواهد ماند.

این در حالی است که ورود نیروهای جدید به مجلس هشتم، این امیدواری را ایجاد کرده است که منجر به قرار گرفتن مجلسی با هویت جدید در رأس أمور شود و پیام مردم در انتخاب بیش از 200 نماینده جدید که حاکی از علاقه به تغییر در هویت مجلس بوده است درک شود.

پرواضح است که این تغییر هویت با تعیین هیئت رئیسه فعلی و دیگر ارکان مهم مجلس نظیر ریاست مرکز پژوهشهای مجلس و همچنین رؤسای کمیسیونها اتفاق نخواهد افتاد./تابناك


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.327 seconds.